سوال : مدتى است با مشکل ورود به اینستاگرام عجیبی در روى تلفن همراه اندرویدى خود مواجه مى شوم. وقتى مى خواهم وارد حساب کاربرى شوم پس از وارد کردن صحیح نام کاربرى و رمز عبور با خطاى زیر مواجه مى شوم :
Sorry, There was a problem with your request
در ادامه نیز فقط کلیدى با عنوان Dismiss نمایش داده مى شود که با انتخاب آن خطا محو شده، اما دوباره صفحه ورود نمایش داده مى شود. جالب این که حساب کاربرى قفل نشده و مى توانم از سایت اینستاگرام به آن وارد شوم. لطفا راه حلى براى این مشکل ارائه کنید، چون مدت زیادى است که با حذف و نصب مجدد اپلیکیشن اینستاگرام هم نتوانستم این مشکل را حل کنم. روش هایى مثل پاك کردن دیتاى اپلیکیشن و به رو زرسانى به آخرین نسخه و … هم انجام دادم. هیچ کدام مشکل را رفع نکرده است.
پاسخ :
این مشکل تقریبا براى بسیارى از کاربران رخ مى دهد و نکته جالب آن است که هنوز دلیل آن مشخص نشده است! در مواردى مشکل به ارتباط اینترنتى و آدرس آى پى نسبت داده مى شود و در موارد دیگرى دستگاه را عامل بروز مشکل مى دانند و راهکارهایى همچون ریست کردن کامل دستگاه ارائه مى شود. اما دلیل بروز این مشکل هرچه باشد خوشبختانه راه حلى قطعى براى رهایى از آن وجود دارد که شما نیز مى توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. براى رفع این مشکل و دسترسى به حساب کاربرى خود از روى تلفن همراه کافى است مراحل زیر را به ترتیب طى کنید:
۱- اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.
۲- در میانه صفحه روى گزینه Get Help signing in فشار دهید.
۳- در بخش Access your account روى گزینه Use Username or Email فشار دهید.
۴- نام کاربرى خود را وارد کرده و از بالا سمت راست روى آیکون حرکت به مرحله بعد فشار دهید.
۵- پس از اعتبارسنجى حساب شما و نمایش نام کاربرى، روى گزینه Send an Email فشار دهید. (با انتخاب گزینه OK مشاهده پیام به نمایش درآمده را تائید کنید)
۶- با طى این مراحل، ایمیلى از اینستاگرام براى شما ارسال مى شود. به حساب کاربرى ایمیل خود مراجعه کرده و پس از باز کردن ایمیل ارسالى از طرف اینستاگرام روى گزینه Log Me in فشار دهید.
۷- در این مرحله فهرستى از اپلیکیشن هاى مختلف براى باز کردن لینک مورد نظر نمایش داده مى شود. به جاى انتخاب مرورگر، اپلیکیشن اینستاگرام را از میان گزینه هاى موجود انتخاب کنید.
۸- در صورتى که عملیات ورود انجام شد، اما با پیام خطا مواجه شدید و محتواى اشتراك گذارى شده در اینستاگرام را مشاهده نکردید، مراحل را یک مرتبه دیگر طى کنید تا دسترسى کامل شما به حساب کاربرى فعال شود.