بازیار ورکبازیار ورکبازیار ورکبازیار ورک
  • اخبار تکنولوژی
  • طراحی وب
    • وردپرس
    • آموزش HTML
  • آموزش آفیس
    • word
    • Excel
    • Powerpoint
  • آموزش گرافیک
    • فتوشاپ
    • آموزش عکاسی
    • ویرایش فیلم
    • ویرایش عکس
    • سه بعدی و انیمیشن
  • سئو
  • معرفی نرم افزار
  • مجله موفقیت
  • مجله کسب و کار
  • ترفندها
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آموزش سئو پیج اینستاگرام
آموزش سئو پیج اینستاگرام
نوامبر 24, 2022
۸ نوع لینک غیر مجاز
۸ نوع لینک غیر مجاز که می توانند وب سایت شما را ممنوع کنند
نوامبر 25, 2022

نکات تخصصی SEO که به رتبه بندی سایت شما در گوگل کمک می کند

نکات تخصصی SEO

آیا شما از استراتژی و نکات تخصصی SEO خود به طور مؤثر استفاده می کنید تا در گوگل رتبه خوبی کسب کنید؟ اگر اینطور نیست ، پس نباید تعجب کرد که چرا تجارت شما تقریبا در جهان آنلاین نامرئی به نظر می رسد. جستجوگرها برای حضور قدرتمند آنلاین بسیار حیاتی هستند ، زیرا اگر این کار را به درستی انجام دهید ، به ترافیک ، اقتدار و فروش بیشتری خواهید رسید.

براساس گزارش State of Inbound حدود ۶۱٪ از بازاریابان ادعا می کنند که رشد ارگانیک و بهبود سئو از اولویت های اصلی آنهاست. علاوه بر این ، همین گزارش نشان می دهد که ۵۵٪ از بازاریابان می گویند ایجاد محتوای وبلاگ اولویت اول بازاریابی ورودی است. با این حال ، SEO نیز می تواند یک چالش بزرگ برای بازاریابان باشد زیرا الزامات آن همچنان در حال تغییر و به روزرسانی است ، و بکارگیری آن می تواند دشوار باشد. براساس داده های جستجوی Google ، گوگل دائماً الگوریتم های جستجوی خود را تغییر می دهد و تنها در سال ۲۰۱۹ ، غول جستجو ۳۲۳۴ تغییر در الگوریتم های خود ایجاد کرده است . علاوه بر این ، با وجود بسیاری از تکنیک های SEO در این روزها ،  دانستن اینکه از چه مواردی استفاده کنید و کدام موارد را نادیده بگیرید ، بسیار دشوار است.

طبق گزارشی از Deloitte در حدود  ۹۰ درصد مشاغل از تکنیک های سئو در استراتژی های بازاریابی خود استفاده می کنند. بنابراین ، شاید زمان آن رسیده باشد که در تلاشهای بازاریابی SEO خود را نیز تجدید نظر کنید. در اینجا ۵ تا از نکات تخصصی سئو وجود دارد که به شما کمک می کنند SEO را به درستی انجام دهید و در گوگل رتبه خوبی کسب کنید.

نکاتی درباره SEO برای کسب رتبه بهتر در گوگل

دسترسی سریع :  نمایش 

۱. سرعت صفحه خود را بهبود بخشید

اولین چیز، اگر می خواهید همه چیز در صفحه وب شما در گوگل رتبه خوبی کسب کند ، باید با داشتن سرعت بالای صفحه در سایت خود شروع کنید. سرعت بارگذاری صفحه یک عامل اساسی در سئو است که می تواند تأثیر عمده ای در رتبه بندی شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید  چرا باید SEO وب سایت را یاد بگیریم؟

در حالی که سالها پیش ، یک سایت با بار آهسته یک مشکل اساسی نبود ، اکنون نه تنها موتورهای جستجو بلکه کاربران نیز این موضوع برایشان مهم می باشد. یک صفحه با لود آهسته در وهله اول یک مشکل بزرگ برای بازدید کنندگان شما است زیرا  وقتی که آنها باید چند دقیقه صبر کنند تا سایت شما بارگیری شود ، تجربه کاربری خوبی را برای آنها فراهم نمی کنید . علاوه بر این ، طبق برخی از داده های Strange Loop ، تنها یک ثانیه تاخیر در زمان بارگیری صفحه می تواند به ۷ درصد از دست رفتن در تبدیل منجر شود.

چرا؟ فقط به این دلیل که یک سایت آهسته غیرقابل اعتماد است و باعث می شود آنها آن را رها کنند و تنها در چند ثانیه به نتایج جستجو برگردند. داده های eConsultancy می توانند این تئوری را تأیید کنند زیرا ۴۰٪ از کاربران اینترنت سایتی را  که بیش از ۳ ثانیه طول می کشد ترک می کنند تا بارگذاری آن کامل شود.

علاوه بر این ، لازم به ذکر نیست که حتی گوگل در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۰ اعلام کرده است سرعت سایت یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی  است.

۲. پیوندهای با قدرت بالا اضافه کنید

شما فکر می کنید که پیوند دادن به سایر صفحات محتوای مرتبط و با قدرت بالا بد است زیرا باعث می شود کاربران صفحه شما را ترک کنند. با این حال ، شما نباید چنین فکر کنید. ایجاد لینک یکی از اساسی ترین بخش های استراتژی بهینه سازی موتور جستجو است.

  • توصیه می شود : روش های افزایش بازدید سایت

چرا ایجاد لینک به سایت شما کمک می کند تا رتبه شما در Google بهتر شود؟ زیرا باعث ایجاد ترافیک قابل ردیابی می شود و این باعث می شود سایت شما به یک منبع قابل اسکن تر و با ارزش تر تبدیل شود.از لینک های داخلی به صورت هدفمند در داخل محتوای خود استفاده کنید و ربات های موتور جستجو و خود بازدیدکنندگان را به سمت آن ها سوق دهید و در نتیجه نرخ پرش سایت خود را بالا ببرید. همچنین  سعی کنید به سایت های خارجی با خاصیت NOFOLLOW لینک بدهید ، تا منابع سایت خود را به سایت دیگری اختصاص ندهید.

بیشتر بخوانید  سرقت و مشاهده لینک های رقبا

۳. رویکرد محتوا محور داشته باشید

اگر فکر می کنید محتوای شما فقط باید برای موتورهای جستجو نوشته شود ، از همان ابتدا قصد دارید که SEO خود را محکوم کنید. روش قدیمی انجام سئو برای هدایت نتایج جستجو به کلید واژه های زیادی نیاز داشت که منجر به پیشی گرفتن از کیفیت واقعی تعامل با محتوای ارزشمند شد. با این حال ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که سازندگان محتوا به جای ایجاد مطلب برای  خزنده های موتورهای جستجو ، این طرز فکر را تغییر دهند و شروع به ایجاد محتوا برای انسان کنند.

کارشناسان بازاریابی SEO از www.seovancouver.ca توضیح می دهند که “سازندگان محتوا باید درک کنند که زمان آن است که انسانهای واقعی را بر موتورهای جستجو در اولویت قرار دهند. به جای تلاش برای غول زدن موتورهای جستجوگر برای کسب رتبه بالاتر در گوگل ، بازاریابان باید بر تهیه مطالب ارزشمند برای افرادی که چشم خواندن دارند و پول برای خرید محصولات دارند . متمرکز شوند. “

چگونه نوشتن برای انسانهای واقعی به جای موتورهای جستجو به شما کمک می کند؟ خوب ، این تکنیک به عنوان کپی نویسی SEO خوانده می شود و دقیقاً کار می کند. زیرا با ارائه مطالب ارزشمند و مفید ، هرچه بازدید کننده بیشتری داشته باشید ، موتورهای جستجو بهتری از کاربران شما را دنبال می کنند. بنابراین ، شما قادر خواهید بود رتبه سایت خود را در Google بالاتر کنید و در عین حال یک تجربه کاربری عالی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

۴. زمان خود را برای نوشتن توضیحات متا بگذارید

هر وقت یک جستجوی Google انجام دهید ، پس از مشاهده نتایج ، تمام توضیحات متا هر صفحه را نیز مشاهده خواهید کرد. توضیحات متا اولین بخش است که شما می توانید در زیر نتیجه جستجو مشاهده کنید ، و معمولاً یک پاراگراف یا جمله ای است که به کاربر بینش می دهد تا در صفحه وب چیزی را پیدا کند.

بیشتر بخوانید  نرخ پرش سایت با راهکارهای مفید

توضیحات متا هنوز یکی از نکات و استراتژی های مهم   تخصصی SEO  بخش  است . با این حال ، ترفندی وجود دارد که باید بدانید ، و این واقعیت آن است که برای  هر یک از صفحات وب خود نیاز به نوشتن توضیحات متا منحصر به فرد دارید. همچنین ، شما باید از محتوای تکراری در توضیحات متا خودداری کنید زیرا به احتمال زیاد گوگل شما را مجازات می کند.

  • توصیه می شود : ۸ متا تگ ضروری HTML برای سئو

۵. تلاش های SEO خود را دنبال کنید

مانند سایر استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی ، شما باید تلاش خود را پیگیری و اندازه گیری کنید تا ببینید آیا SEO را به درستی انجام می دهید یا خیر. همه این کارها با مشخص کردن اهداف SEO شما شروع می شود تا بدانید با تلاش های بازاریابی خود می خواهید به چه اهدافی برسید. و ، قدم بعدی که شما باید بردارید این است که نتایج را پیگیری کنید تا درک کنید که در کجا و چگونه باید در استراتژی خود تجدید نظر کنید.

ابزارها و نرم افزارهای زیادی وجود دارند که می توانند به شما در پیگیری تلاشهای SEO از جمله Google Analytics و Google Search Console کمک کنند. همچنین ، می توانید از نرم افزار خصوصی آنالیز وب استفاده کنید تا موفقیت استراتژی خود را ردیابی کنید.

با گذشت زمان ، دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار تغییر کرده است و بیشتر و پیچیده تر و چالش برانگیز برای بازاریاب ها شده است. برای بهبود استراتژی بازاریابی بهینه سازی موتور جستجو و رتبه بالاتر در Google از نکات تخصصی SEO فوق استفاده کنید.

۵
تعداد بازدید: 65
اشتراک گذاری
0
سر دبیر
سر دبیر

پستهای مرتبط

الگوریتم های گوگل سئو
نوامبر 28, 2022

الگوریتم های گوگل سئو – لیست کامل + تکنیک های سئو


ادامه مطلب
عدم نمایش سایت در نتایج گوگل
نوامبر 28, 2022

دلایل اصلی عدم نمایش سایت در نتایج گوگل


ادامه مطلب
نوامبر 28, 2022

چگونه بفهمیم گوگل اولین بار چه زمانی یک وب سایت را ایندکس کرده است؟


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

  • آموزش preloader آموزش preloader در وردپرس (415)
  • یادگیری برنامه نویسی بهترین بازی‌ها برای یادگیری برنامه نویسی را بشناسید (337)
  • ویندوز ۱۲ تصویر رابط کاربری ویندوز ۱۲ به‌طور اتفاقی لو رفت (307)
  • آموزش ایجاد کتاب در Word آموزش ایجاد کتاب در Word (302)
  • آموزش ایجاد و مدیریت فهرست مطالب در Word (302)
  • بازیابی فایل از دست رفته ورد بازیابی فایل از دست رفته ورد (تمامی نسخه های آفیس) (288)
  • محیط نرم افزار Word 2016 آشنایی با محیط نرم افزار Word 2016 (284)
  • ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس (278)
  • ایموجی ها در فتوشاپ ایموجی ها در فتوشاپ (275)
  • رمز ورود وب سایت وردپرس چگونه رمز ورود وب سایت وردپرس خود را تغییر دهیم ؟ (258)
© 2022 bazyarwork by آورنگ | All Rights Reserved | Powered by WordPress