بازیار ورکبازیار ورکبازیار ورکبازیار ورک
  • اخبار تکنولوژی
  • طراحی وب
    • وردپرس
    • آموزش HTML
  • آموزش آفیس
    • word
    • Excel
    • Powerpoint
  • آموزش گرافیک
    • فتوشاپ
    • آموزش عکاسی
    • ویرایش فیلم
    • ویرایش عکس
    • سه بعدی و انیمیشن
  • سئو
  • معرفی نرم افزار
  • مجله موفقیت
  • مجله کسب و کار
  • ترفندها
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
۳ استراتژی مهم سئو سایت
۳ استراتژی مهم سئو سایت
نوامبر 12, 2022
تکنیک های سئو وبلاگ
تکنیک های سئو وبلاگ
نوامبر 12, 2022

آموزش تولید محتوای سئو شده

آموزش تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده

یکی از مهم ترین پارامترها و فواید تولید محتوا، کسب رتبه های برتر نزد موتور جستجو می باشد. برای اینکه محتوای ما به رتبه های برتر در موتور جستجو دست پیدا نمایند باید محتوای سئو شده ایجاد کنیم. با رعایت نکات کلیدی در هنگام نوشتن محتوای خود به راحتی می توانیم محتوای سئو شده را ایجاد و انتشار بدهیم.

رعایت اصول سئو در محتوا

در اینجا ما می خواهیم مهم ترین مواردی را برای ایجاد محتوای سئو شده بیان کنیم، با رعایت نکات زیر در هنگام تولید محتوا خیلی راحت می توانید از محتوا در موتورهای جستجو رتبه بگیرید.

عنوان سئو

عنوان ها نقش مهمی را در سئو محتوا دارند، برای ایجاد یک محتوای بهینه در ابتدا باید عنوان مناسبی که از کلمه کلیدی تشکیل شده است و کوتاه نوشته شده است را ایجاد کنید. عنوان ها اهمیت بالایی برای خوانده شدن مطالب دارند و شما باید عنوانی را انتخاب کنید که کوتاه باشد و کلمه کلیدی در آن به کار رفته باشد.

تعداد دفعات استفاده از کلمه کلیدی

یکی از مواردی که باعث ایجاد و تولید محتوای سئو شده نزد موتورهای جستجو می شود، چگالی کلمه کلیدی است. شما باید متن خود را بصورت طبیعی بنویسید و از بکار برددن بیش از اندازه یک کلمه کلیدی در داخل متن پرهیز کنید. اگر موتورهای جستجو متوجه تکرار غیرمعمولی یک کلمه در داخل محتوای شما شوند، شک نکنید که خیلی زود شما را اسپم شناسایی خواهند کرد. در صورتی که کلمه کلیدی شما در طول متن نباید بیش از چندبار تکرار شود.

بیشتر بخوانید  ۸ ابزار رایگان برای تجزیه و تحلیل و بهبود وب سایت

طول عبارت کلیدی

کلمه کلیدی شما نباید یک حرفی باشد یا دو حرفی! این گونه کلمات بسیار رقابتی هستند و در دراز مدت مناسب می باشند. کلمات کلیدی که سه حرفی هستند و یا با چگونه یا چطور ، از کجا شروع می شوند خیلی پرجستجو می باشند و رتبه گرفتن در آن ها آسان تر از کلمات دو یا تک حرفی می باشد.

کلمه کلیدی در پاراگراف اول

اگر می خواهید اصول محتوای سئو شده را رعایت کنید باید کلمه کلیدی خود را در پاراگراف اول برای خواننده ها بیان کنید. این کار هم از لحاظ سئو برای موتورهای جستجو مناسب می باشد و هم خوانندگان متوجه خواهند شد که کلمه کلیدی هدف خود را در داخل متن خواهند یافت.

عبارت کلیدی در عنوان

هماطنور که گفتم، حتما باید عبارت کلیدی یا مترادف آن را در عنوان خود بکار ببرید، با این کار یک محتوای اصولی سئو شده ایجاد کرده اید.

اندازه متن عامل مهمی در سئو محتوا

طول محتوای ایجاد عامل مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو است، اکثر نتایج صفحه اول گوگل چیزی بیش از ۱۰۰۰ کلمه در خود دارند.برای ایجاد محتوای بهینه شده باید مقالات طولانی و جامع بسازید. مقالاتی که بصورت اختصاصی به حل یک مشکل کلیدی بصورت جامع می پردازند از اهمیت بالایی در سئو برخوردار می باشند.

وجود تصویر و ویژگی Alt

یکی از مهم ترین ویژگی های محتوای عالی، استفاده از تصاویر یا ویدیوها در داخل محتوا می باشد. حتما از تصاویر در متن خود استفاده کنید و یک ویژگی توضیح یا Alt به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید  ارزش تجاری کلمه کلیدی

استفاده از عبارت کلیدی در زیرشاخه

مهم ترین کلمه کلیدی خود را که در داخل محتوا قصد رتبه گرفتن از آن را دارید در زیرشاخه های متن خود بکار ببرید، با این کار محتوای خود را برای موتورهای جستجو قابل درک تر خواهید کرد. استفاده کلمه کلیدی در زیرعنوان ها و متن محتوا مهم ترین عامل بهینه سازی محتوای ایجاد شده می باشد.

توضیخات متا

باید در ۱۵۶ کاراکتر یک توضیح مناسب از کل محتوا را در کد متا صفحه خود بنویسید، کد متا شما باید از کلمه کلیدی هم برخوردار باشد. این کد در هنگام جستجوی کاربر در موتورهای جستجو نمایش داده می شود و می تواند عامل مهمی در کلیک کاربران و بهینه سازی محتوا داشته باشد.

تراکم عبارت کلیدی

عبارت کلیدی تمرکزی خود را بسته به اندازه متنی که دارید باید به خوبی در تمام محتوا تکرار کنید، تراکم عبارت کلیدی مهم ترین عنصر بهینه سازی محتوا می باشد. برای مثال برای یک متن ۱۰۰۰ کلمه ای مناسب ترین تعداد تکرار کلمه کلیدی ۱۰ بار می باشد.

لینک های داخلی و خارجی

استفاده از لینک های داخلی و خارجی مرتبط در داخل محتوای نوشته شده هم عامل مهمی در سئو محتوای ایجاد شده می باشد، البته نباید در استفاده از لینک ها زیاده روی کنید و بی ربط لینک ها را به داخل متن اضافه کنید. همچنین برای لینک به سایت های نامعتبر از nofollow استفاده کنید.

تعداد بازدید: 107
اشتراک گذاری
0
سر دبیر
سر دبیر

پستهای مرتبط

الگوریتم های گوگل سئو
نوامبر 28, 2022

الگوریتم های گوگل سئو – لیست کامل + تکنیک های سئو


ادامه مطلب
عدم نمایش سایت در نتایج گوگل
نوامبر 28, 2022

دلایل اصلی عدم نمایش سایت در نتایج گوگل


ادامه مطلب
نوامبر 28, 2022

چگونه بفهمیم گوگل اولین بار چه زمانی یک وب سایت را ایندکس کرده است؟


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

  • آموزش preloader آموزش preloader در وردپرس (415)
  • یادگیری برنامه نویسی بهترین بازی‌ها برای یادگیری برنامه نویسی را بشناسید (337)
  • ویندوز ۱۲ تصویر رابط کاربری ویندوز ۱۲ به‌طور اتفاقی لو رفت (308)
  • آموزش ایجاد و مدیریت فهرست مطالب در Word (303)
  • آموزش ایجاد کتاب در Word آموزش ایجاد کتاب در Word (302)
  • بازیابی فایل از دست رفته ورد بازیابی فایل از دست رفته ورد (تمامی نسخه های آفیس) (289)
  • محیط نرم افزار Word 2016 آشنایی با محیط نرم افزار Word 2016 (284)
  • ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس (278)
  • ایموجی ها در فتوشاپ ایموجی ها در فتوشاپ (276)
  • رمز ورود وب سایت وردپرس چگونه رمز ورود وب سایت وردپرس خود را تغییر دهیم ؟ (258)
© 2022 bazyarwork by آورنگ | All Rights Reserved | Powered by WordPress