بازیار ورکبازیار ورکبازیار ورکبازیار ورک
  • اخبار تکنولوژی
  • طراحی وب
    • وردپرس
    • آموزش HTML
  • آموزش آفیس
    • word
    • Excel
    • Powerpoint
  • آموزش گرافیک
    • فتوشاپ
    • آموزش عکاسی
    • ویرایش فیلم
    • ویرایش عکس
    • سه بعدی و انیمیشن
  • سئو
  • معرفی نرم افزار
  • مجله موفقیت
  • مجله کسب و کار
  • ترفندها
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
خزنده وب
خزنده وب چیست و چگونه کار می کند؟
نوامبر 28, 2022
توضیحات متا دیسکریپشن
آموزش نوشتن توضیحات متا دیسکریپشن
نوامبر 28, 2022

۹ روش برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت

افزایش نرخ تبدیل وب سایت

شما می خواهید کاربرانتان یک عمل خاص را انجام دهند … اما چگونه مطمئن می شوید که این کار را انجام می دهند؟ می خواهید وقتی افراد در وب سایت شما قرار می گیرند چه کار کنند؟ آیا می خواهید یک فرم را پر کنید ، یک کتاب الکترونیکی دانلود نمایند یا یک خرید انجام دهید؟ اقدام مورد نظر هرچه باشد ، تعداد افرادی که سایت شما را مشاهده می کنند درمقابل کسانی که این اقدام را انجام می دهند ، به عنوان نرخ تبدیل شناخته می شود. طراحی وب سایت شما به شدت بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد. اگر بخواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید ، بهینه سازی وب سایت شما کاملاً منطقی است. برای این کار نیازی به هزینه اضافی ندارید.

در اینجا ۹ روش سریع برای بهبود وب سایت و افزایش نرخ تبدیل آورده شده است.

۱) طراحی وب تمیز

در ابتدای عصر اینترنت ، وب سایت ها دارای فیلم های فانتزی فلش و شراره های دیداری عجیب و غریب بودند . با این حال ، آن روزها گذشته است. در سالهای اخیر ، یک طراحی وب تمیز مطلوب تلقی می شود.

عملکردهای وب سایت شما باید به راحتی قابل تشخیص باشد ، و یک بازدید کننده نباید احساس کند در هیچ نقطه ای گیر کرده  است. وب سایت شما باید تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهد و باید یک دید یکپارچه برای مشتری ایجاد کند.

طراحی وب سایت تمیز

۲) برای وب سایت خود یک چیدمان تک ستونی داشته باشید

قالب یک ستونی همان چیزی است که باید در وب سایت خود داشته باشید. تمیز به نظر می رسد و فضای سفید اضافی دارد که مصرف آن را برای کاربر آسان می کند.

همچنین باعث حواس پرتی کمتری می شود و بازدید کننده وب سایت شما می تواند به راحتی صفحه را نگاه کند. به طور کلی ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد و نرخ تبدیل را افزایش می دهد. بنابراین ، صفحه خود را طوری طراحی کنید که دارای یک طرح تک ستونی باشد.

افزایش نرخ تبدیل سایت

۳) صفحه فرود خود را بهینه کنید

بهینه سازی صفحه فرود (LPO) شامل بهبود عناصر در صفحات هدفمند وب سایت برای افزایش نرخ تبدیل آن است. هنگام بهینه سازی صفحه فرود ، ابتدا باید منابع مختلف ترافیک را در صفحه فرود خود بهینه کنید. و سپس  می توانید با عناصر موجود در صفحه آزمایش کنید.

بیشتر بخوانید  خزنده وب چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از عناصری که می توانید روی آن شروع به کار کنید ، محدود کردن تعداد اقدامات در صفحه فرود است. با حذف عناصر ناخواسته پیمایش وب سایت ، قسمتهای فرم اضافی یا سایر قابلیت های اضافی شروع کنید.

همچنین ، سرعت بارگیری صفحه فرود را کاهش دهید. هرچه صفحه فرود شما سریعتر بارگیری شود ، نرخ پرش کاربران کاهش می یابد. برعکس ، هرچه سرعت بارگذاری کندتر باشد ، نرخ گزاف پرش بالاتر است. سرانجام ، SEO خود را در صفحه فرود خود بهینه کنید تا موتورهای جستجو بتوانند ترافیک ارگانیک به صفحه شما ارسال کنند.

 

۴) از تصاویر و ویدیو برای وب سایت خود استفاده کنید

نوشتن پست های جذاب برای وب سایت شما روش خوبی برای لذت بردن و جذب بازدید کنندگان است. می توانید این مورد را با تصاویر و فیلم ها ترکیب کنید. کاربران وب  می خواهند تصاویر ، اینفوگرافیک ، عکس صفحه و فیلم را ببینند زیرا سرگرم کننده تر از کلمات است.

بنابراین ، حتماً از تصاویر و فیلم های بیشتری برای وب سایت خود استفاده کنید. بازدیدکنندگان را بیشتر درگیر مطالب خود خواهید کرد و احتمال اینکه آنها آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند بسیار زیاد است. اگر در یک سطح فنی هستید ، می توانید از تصاویر و فیلم های بیشتری برای توضیح جزئیات فنی برای درک آسان استفاده کنید.

از تصویر و ویدیو استفاده کنید

۵) اثبات اجتماعی اضافه کنید

اثبات اجتماعی پدیده روانشناختی است که افراد اقدامات دیگران را کپی می کنند ، به ویژه هنگامی که مطمئن نیستند در یک موقعیت خاص چه کاری انجام دهند.

به عنوان مثال ، تصور کنید که در منطقه ای تازه وارد هستید و به دنبال صرف ناهار هستید. با این حال ، شما بهترین رستوران ها را برای صرف غذا نمی دانید. چه کاری انجام می دهید؟

اگر مثل اکثر مردم باشید ، به احتمال زیاد به دنبال یک رستوران در گوگل یا شبکه های اجتماعی می گردید. و رای اعتماد مردم به آن رستوران را بررسی می کنید ، که آیا  رستوران غذای خوبی دارد. بنابراین ، به خود اطمینان می دهید که آن را نیز دوست خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  ۵ راه آسان افزایش ترافیک وب سایت

وقتی می خواهید نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید ، تفاوتی نخواهد داشت. بازدید کنندگان به دنبال اثبات اجتماعی می گردند تا ببینند آیا می توانند به تجارت با شما اعتماد کنند. در تجارت آنلاین ، آنها به دنبال توصیفات و بررسی ها می گردند.

می توانید با درخواست از مشتریان خوشحال خود شروع به بررسی مشاغل خود و ارسال آنها در وب سایت خود کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها مشتریان واقعی هستند که از تجارت شما خرید کرده اند و نه ربات ها.

طبق برخی آمارها ، ۸۷٪ از مصرف کنندگان نظرات آنلاین کسب و کارهای محلی را مطالعه می کنند. همچنین ، قبل از اینکه مصرف کننده با هر نهاد تجاری درگیر شود ، آنها را در ۲-۳ سایت بررسی خواهد کرد. بنابراین ، مطمئن شوید که مدرک اجتماعی را به سایت خود اضافه کرده اید.

۶) نشان های اعتماد را به وب سایت خود اضافه کنید

درست مانند اثبات اجتماعی ، یک نشان اعتماد ،  اعتماد به بازدید کننده وب سایت شما را ایجاد می کند. با نمایش یک نشان اعتماد در وب سایت شما ، بازدید کنندگان سایت شما احساس می کنند که با یک تجارت قانونی روبرو هستند و می توانند اطلاعات شخصی خود را به شما بسپارند.

یک سیگنال اصلی اعتماد که شما می توانید در وب سایت خود قرار دهید اطلاعات تماس است. آدرس فیزیکی ، صفحه تماس ، نماد اعتماد الکترونیکی ، ایمیل حرفه ای ، شماره تلفن و چت زنده ارائه دهید. همچنین صفحات رسانه های اجتماعی ، فیس بوک ، توییتر  و اینستاگرام خود را اضافه کنید ، زیرا آنها خودشان نشان اعتماد هستند.

 

۷) مشتری را مجبور به ایجاد حساب کاربری نکنید

اگر یک خرده فروش آنلاین هستید ، تمام مراحل غیرضروری را برای یک مشتری برای انجام معاملات خود حذف کنید. شما باید عملیات خرید و بازدید مشتری را خیلی سریع کنید.  با این حال ، شلوغی ایجاد یک حساب کاربری مخل و ​​پیچیده است.

بنابراین ، ایجاد حساب کاربری در هنگام خرید را یکی از گزینه ها ایجاد کنید. شما می توانید مزایای افتتاح حساب را برجسته کنید ، به عنوان مثال اولین نفری که از تخفیف ها و محتوای انحصاری اطلاع دارد. با این حال ایجاد حساب کاربری را اجباری نکنید.

بیشتر بخوانید  ۵ سرویس برای یافتن ایده های خلاقانه و منحصر دامنه سایت

افزایش نرخ تبدیل سایت

۸) ضمانت بدهید

اگر از دیدگاه مصرف کننده فکر کنید ، آنها در خرید محصول شما ریسک می کنند. اگر ترس از خطر بسیار زیاد باشد ، این امر باعث می شود که مصرف کننده از شما خرید نکند. برای انجام فروش ، باید این خطر را برطرف کنید.

یکی از راه های آسان برای رهایی از خطر ارائه تضمین است. اگر محصول مطابق انتظار خود نباشد ، ضمانت کلاسیک ۱۰۰٪ پس دادن پول است. وقتی ضمانت ارائه می دهید ، ۱۲ ماه ضمانت استرداد پول بدهید.

۹) چت بات

مصرف کنندگان روش های آسان و سریع برای برقراری ارتباط با مشاغل می خواهند. آنها نمی خواهند مدام تماس بگیرند و درخواست کمک کنند. آنها نمی خواهند فرم پرس و جو را پر کنند و منتظر بمانند تا کسی با شما تماس بگیرد. آنها اکنون پاسخ می خواهند و بیشتر می خواهند مکالمه زنده داشته باشند .

برای این کار یک chatbot مناسب است. chatbot یک نرم افزار چت زنده برنامه ریزی شده است که از صدای انسان یا پاسخ متن تقلید می کند و با بازدید کنندگان وب سایت ارتباط برقرار می کند تا به سوالات آنها پاسخ دهد. با راه اندازی Chatbot می توانید بلافاصله به درخواست های مشتری پاسخ دهید.

چت بات

به وب سایت خود رونق دهید

وب سایت شما فروشگاه دیجیتالی شماست. این جایی است که مشتریان بالقوه می آیند و می بینند که آیا باید پول خود را به شما بدهند. بنابراین ، با بهینه سازی وب سایت خود مطمئن شوید که هیچ یک از آنها را از دست نداده اید. با استراتژی های فوق ، نرخ تبدیل وب سایت خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

نرخ تبدیل فقط یکی از عناصری است که باید هنگام راه اندازی یک وب سایت از آن ردیابی کنید. موارد مهم دیگری در افزایش فروش اینترنتی شما وجود دارند.

تعداد بازدید: 126
اشتراک گذاری
0
سر دبیر
سر دبیر

پستهای مرتبط

الگوریتم های گوگل سئو
نوامبر 28, 2022

الگوریتم های گوگل سئو – لیست کامل + تکنیک های سئو


ادامه مطلب
عدم نمایش سایت در نتایج گوگل
نوامبر 28, 2022

دلایل اصلی عدم نمایش سایت در نتایج گوگل


ادامه مطلب
نوامبر 28, 2022

چگونه بفهمیم گوگل اولین بار چه زمانی یک وب سایت را ایندکس کرده است؟


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

  • آموزش preloader آموزش preloader در وردپرس (535)
  • یادگیری برنامه نویسی بهترین بازی‌ها برای یادگیری برنامه نویسی را بشناسید (432)
  • ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس (427)
  • آموزش ایجاد کتاب در Word آموزش ایجاد کتاب در Word (411)
  • خطای پایگاه داده خطای پایگاه داده هنگام نصب وردپرس ؛ راهنمای کامل رفع (402)
  • ویندوز ۱۲ تصویر رابط کاربری ویندوز ۱۲ به‌طور اتفاقی لو رفت (391)
  • ایموجی ها در فتوشاپ ایموجی ها در فتوشاپ (391)
  • محیط نرم افزار Word 2016 آشنایی با محیط نرم افزار Word 2016 (391)
  • آموزش ایجاد و مدیریت فهرست مطالب در Word (384)
  • رمز ورود وب سایت وردپرس چگونه رمز ورود وب سایت وردپرس خود را تغییر دهیم ؟ (384)
© 2022 bazyarwork by آورنگ | All Rights Reserved | Powered by WordPress