آیا شما هم از ادمین هایی هستید که تلاش زیادی برای افزایش ترافیک وب سایت خود امتحان کرده اند، ولی هنوز آمار بازدید بالایی در سایت خود ندارید. برای افزایش ترافیک وب سایت خود ، لازم نیست که متخصص نویسندگی یا SEO باشید. ما شما را در ۵ مرحله ساده راهنمایی خواهیم کرد که چگونه بازدید سایت خود را افزایش بدهید.
شاید مشکل اینجا باشد که شما بر روی معیارهای اشتباه تمرکز می کنید، و محتوای اشتباه را مطالعه می نمایید، ما در اینجا نمی خواهیم حرفی از اسپمر و ربات های افزایش بازدید بزنیم. بلکه قصد داریم شما را با یک استراتژی بلند مدت در بازاریابی دیجیتالی آشنا نماییم. یک سیستم اثبات شده که توسط آن به راحتی می توانید بازدیدکننده ها را از وب جمع آوری کنید.
این پایه و اساس سیستم است. اگر می خواهید ترافیک وب سایت را واقعاً افزایش دهید ، ابتدا باید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما بهینه شده است. در غیر این صورت ، ترافیک زودگذر و فقط موقت خواهد بود.
هنگامی که وب سایت شما برای ترافیک بیشتر آماده شد ، باید رانندگی را به سمت آن شروع کنید! شما متوجه خواهید شد که چگونه این کار را با استراتژی های منحصر به فرد در رسانه های اجتماعی که به شما شرح خواهیم داد ، انجام دهید.
رسانه های اجتماعی تنها بخشی از معما هستند. شما همچنین باید مطالب خود را در مقابل مخاطبان جدید بازنشر کنید. خواهید فهمید که چگونه این کار را انجام دهید.
اعتماد به نفس بیش از حد به موتورهای جستجو یا رسانه های اجتماعی برای ترافیک می تواند باعث آتش سوزی شود. سایت ها کل رتبه بندی جستجو و به تبع آن ترافیک را ممکن است یک شبه از دست بدهند. الگوریتم های رسانه های اجتماعی نیز تغییر می کنند. در این بخش به شما می آموزیم که چگونه می توانید ترافیک را ثابت نگه دارید.
یک قطعه واحد از محتوا را می توان در ده قطعه مختلف مجدداً توزیع کرد و در ده کانال مختلف نشر داد و فوراً دسترسی شما را ۱۲ برابر افزایش داد. یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای خود را برای افزایش ترافیک مجدداً توزیع و نشر نمایید.
قبل از شروع رشد ترافیک وب سایت خود ، باید آمار ترافیک فعلی خود را بدانید. این پایه شماست. از اینجا ، می توانید ببینید که چگونه تلاشهای شما بر رشد ترافیک تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که کد رهگیری Google Analytics را تنظیم کرده اید (اگر هنوز تنظیم نکرده اید ، این کار را انجام دهید!)
حداقل چند بار در هفته ، میزان ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید. به این ترتیب ، شما می دانید چه چیزی کار می کند ، و چه چیزی نیست ، و می توانید موقعیت های خوب را دو برابر کنید تا رشد ترافیک خود را به حداکثر برساند.
در اینجا جایی است که بسیاری از مشاغل از مسیرها خارج می شوند. آنها یا استراتژی بازاریابی محتوا ندارند یا اگر عملی شوند ، این کار را جدی نمی گیرند، بدون داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا ، وقت خود را تلف خواهید کرد.
دقیقا چقدر یک استراتژی بازاریابی محتوا مهم است؟ طبق تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا و بازاریابیProfs ، عدم مستندسازی استراتژی بازاریابی محتوای شما می تواند شانس موفقیت شما را به نصف کاهش دهد.
۶۰٪ مشاغل دارای استراتژی بازاریابی محتوای مستند هستند و از بازاریابی محتوا نتیجه می گیرند ، ۳۲٪ مشاغل دارای استراتژی بازاریابی محتوا لفظی (اما نه مستند) نتیجه می گیرند و فقط ۷٪ از مشاغل بدون استراتژی بازاریابی محتوا نتیجه خواهند گرفت.
چگونه می توانید یک استراتژی بازاریابی با محتوای بهتر ایجاد کنید؟ قبل از ورود به آن ، بیایید در مورد انواع محتوا که باید در استراتژی شما گنجانده شود صحبت کنیم:
وبلاگها
کتابهای الکترونیکی
فیلم ها
پادکست ها ( در اینجا یک راهنمای شروع پادکست وجود دارد )
اینفوگرافیک
یک استراتژی مناسب برای بازاریابی محتوا ترکیبی از همه این انواع مختلف محتوا است. اکنون ، در مورد استراتژی واقعی شما …
۱) هدف اصلی محتوای شما (یعنی افزایش ترافیک ، تولید محتوا جذب کننده و …).
۲) مخاطبان شما ، تعریف شده (یعنی آنها چه کسانی هستند؟ بزرگترین نقاط درد آنها چیست؟ چگونه می توانید از طریق مطالب خود به آنها کمک کنید؟)
۳) چگونه می خواهید به محتو ارزش دهی نمایید و محتوای خود را از رقبا جدا کنید؟
۴) فراوانی ارسال ها
۵) تقویت محتوا (یعنی چگونه می توانید محتوای خود را جلوی چشم های بیشتری بکشید؟)
تیتر قانع کننده همان چیزی است که محتوا را می فروشد. اگر می خواهید مطالب شما خوانده شود ، و همچنین در موتورهای جستجو قرار بگیرد ، عناوین عالی کلیدی هستند!
دو مورد وجود دارد که باید با عناوین خود بهینه سازی کنید: ترافیک اجتماعی و ترافیک جستجو.
برای این کار ، عناوین شما باید از کلمات کلیدی مناسب ، طول مناسب برخوردار باشند و همچنین برای کاربران رسانه های اجتماعی به اندازه کافی قانع کننده باشد که روی آنها کلیک کنند.
برای یافتن کلمات کلیدی مناسب ، از Google Keyword Planner استفاده کنید. برخی از اصطلاحات جستجوی احتمالی را برای ایده های پست وبلاگ خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن پستی در مورد چگونگی کسب درآمد هستید ، می توانید اصطلاحاتی مانند “چگونه می توان پول بدست آورید” ، “چگونه سریع پول بدست آورید” یا “راه های سریع برای درآمدزایی” را استفاده کنید.
برای مثال “چگونه می توان پول بدست آورد” ، آمده است:
به راحتی می بینید که “چگونه می توان پول بدست آورد” ، “چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد” ، “چگونه می توان سریع درآمد کسب کرد” ، “کسب درآمد اینترنتی” و “کسب درآمد آنلاین” بالاترین میانگین جستجوهای ماهانه را دریافت می کنند. مهمتر از همه ، شما می توانید رقابت برای هر یک از این کلمات کلیدی را ببینید.
در حالی که “چگونه می توان پول بدست آورد” و “چگونه سریع می توان پول بدست آورد” رقابت متوسطی دارند ، سه کلمه کلیدی دیگر رقابت بالایی دارند.
هنگام استفاده از Google Keyword Planner ، می خواهید به میانگین جستجوی ماهانه یک کلمه کلیدی و همچنین رقابت آن توجه ویژه ای داشته باشید. باید روی کلمات کلیدی کمتری تمرکز کنید که جستجوهای زیادی را انجام می دهند.
توجه: عنوان خود را امتحان کنید و زیر ۷۰ کارکتر نگه دارید تا در جستجوی Google قطع نشود.
از پست های لیست استفاده کنید (به عنوان مثال “۱۰ راه انجام X در زمان ضبط”)
سوالی بپرسید
کنجکاوی ایجاد کنید
احساس فوریت را ایجاد کنید
هدف ایجاد احساسات در خواننده است
گاهی اوقات از تمسخر استفاده کنید
از کلمات قدرت استفاده کنید
مقدار را تا حد ممکن شفاف کنید
اگر فاقد محتوای قانع کننده باشید ، یک استراتژی بازاریابی عالی برای محتوا با عناوین جالب توجه مهم نخواهد بود. هر خواننده ای که به سایت شما می آید بلافاصله سایت را ترک خواهد کرد ، و این یک گزارش ترافیک زشت را ایجاد می کند.
قانون شماره ۱: خوانندگان را از ابتدا مقاله جذب نمایید ، گفتن یک داستان یا بیان مسئله ای مشترک در مقدمه که مخاطبان شما با آن روبرو هستند.
قاتون شماره ۲ : از پاراگراف های کوتاه تر استفاده کنید. از پاراگراف های طولانی و بلوک های متن بزرگ خودداری کنید. هرچه محتوای شما بیشتر اسکن شود ، بهتر است. سعی کنید پاراگراف ها را در زیر ۵-۶ خط نگه دارید (در حالت ایده آل ۲-۳).
قانون شماره ۳: هنگام ویرایش، نوشته خود را با صدای بلند بخوانید . آنچه که روی کاغذ خوب به نظر می رسد همیشه خوب به نظر نمی رسد. با خواندن مطالب خود با صدای بلند ، می توانید عبارات دست و پا گیر را کشف کنید و هرگونه خطایی را در محتوا کشف نمایید.
قانون شماره ۴: داستان های بیشتری را بگویید . داستان ها از نظر عاطفی با ما ارتباط برقرار می کنند و ما را به سمت عملی سوق می دهند. خوانندگان را درگیر کنید ، یک مشکل را توضیح دهید و برای هر چیز دیگری که می توانید به آن فکر کنید بنویسید. داستانها طلا هستند!
قانون شماره ۵: از “Brigades Bucket” استفاده کنید : Brigades جملات کوتاه (کلمات یا عبارات) است که هدف آنها متوقف کردن خواننده، و جلب توجه و ادامه دادن به متن بعدی است. این اصطلاح توسط برایان دین از Backlinko ابداع و رایج شد.
مثال:
نگاه کن
این معامله است:
مثلا:
حتی بهتر:
در حقیقت:
که گفت:
با این حال:
اکنون:
باشه:
عکس های چشم نواز می توانند شگفتی هایی برای ترافیک شما ایجاد کنند. آنها می توانند وبلاگ شما را از نظر بصری جذاب تر کنند تا خوانندگان در سایت شما طولانی تر بمانند. تصاویر همچنین باعث می شود مطالب شما در رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری شود.
در مطالعه ای که توسط Socialbakers انجام شده است ، محققان دریافتند که تصاویر در فیس بوک ۹۳٪ از جذاب ترین پست ها را تشکیل می دهند ، در مقایسه با سایر به روزرسانی های وضعیت. یک مطالعه دیگر نشان داد که محتوای بصری ۴۰ برابر بیشتر از سایر انواع محتوا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
وقتی عنوان خود را با یک تصویر قوی ترکیب می کنید ، بهترین فرصت را برای ایجاد ترافیک و کلیک را برای خود جذب می کنید.
لازم نیست صدها دلار برای عکس های حرفه ای هزینه کنید. برای یافتن صدها تصویر چشم نواز (بدون نیاز به صرف پول!) می توانید از سایت های رایگان عکس مانند Unsplash یا Pixabay استفاده کنید. (در اینجا برای شما ۲۵ سایت دانلود عکس رایگان را آماده کرده ایم)
پیوند داخلی به اضافه کردن پیوندها از یک صفحه در وب سایت خود به صفحه دیگر در وب سایت شما اشاره دارد. این می تواند به معنای اضافه کردن پیوندها از یک پست وبلاگ به پست های قدیمی تر یا صفحات خاص به صفحات دیگر باشد.
اکثر وب سایت ها از پیوند داخلی تقریباً کافی استفاده نمی کنند. مطمئناً نباید از ۴۰-۵۰ پیوند داخلی در هر پست وبلاگ استفاده کنید.
این نوع پیوندها مفید هستند زیرا به خوانندگان شما کمک می کنند تا وب سایت شما را هدایت کنند ، رتبه سایت صفحات را به شما پیوند می دهند و در تعریف معماری و سلسله مراتب وب سایت شما کمک می کنند.
محتوای بیشتری ایجاد کنید. هرچه محتوای با کیفیت تری ایجاد کنید ، محتوای با کیفیت تری می توانید به آن پیوند دهید. واقعاً خیلی ساده است!
از متن پیوند مناسب استفاده کنید. طوری متن لنگر را بنویسید که به خواننده مفهوم شود با کلیک روی پیوند یک مزیت مشخص وجود دارد.
پیوند به محتوای مرتبط را انجام دهید ؛ همیشه به محتوایی که به تجربه خوانندگان شما اضافه می کند، پیوند دهید.
زیاده روی نکنید از هر ۱۰ پیوند داخلی می توانید در یک پست وبلاگ ۱۰۰۰ کلمه ای استفاده کنید.
چه می شود اگر یک سوم از مطالب خود را حذف کرده و هنوز هم ترافیک وب سایت خود را سه برابر کنید؟
وقتی چندین سال وب سایت داشته باشید ، می توانید با مشکلاتی مانند محتوای اضافی و نامربوط که دیگر با پیام شما مطابقت ندارند ، روبرو شوید. با انجام یک حسابرسی محتوا می توانید این مشکلات را برطرف کنید.
بروزرسانی و یا حذف برخی محتوا می تواند رتبه سئو شما را بهبود بخشد. در مورد آن فکر کنید؛ کیفیت SEO جدید است. Google بهترین کیفیت را برای کاربران خود می خواهد. با انجام یک بروزرسانی محتوا ، به گوگل علامت دهید که سعی در ارائه بالاترین کیفیت تجربه را دارید.
به کل بایگانی محتوای خود بروید و آن را در صفحه گسترده قرار دهید، هر صفحه و هر ارسال. هر کدام را مطابق با یکی از چهار دسته زیر طبقه بندی کنید :
۱) نگه دارید (مطالب خوبی که در سایت شما باقی خواهد ماند)
۲) بهبود (به روز رسانی نیاز دارد)
۳) ادغام (برای مثال ، محتوای کوتاه مشابه می تواند در یک پست واحد ترکیب شوند)
۴) حذف (حذف زیرا نامربوط یا خارج از مارک است)
آیا قالب بندی مناسب است؟
آیا تصاویر سئو دوستانه هستند؟
آیا کیفیت نوشتن تا حدی است؟
آیا اسکن و خواندن آن آسان است؟
آیا عنوان برای موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی بهینه شده است؟
آیا لینک های وابسته صحیح هستند؟
آیا پیوندهای داخلی کافی وجود دارد؟ آیا پستهای قدیمی می توانند به پستهای جدیدتر پیوند دهند؟
برای پستهایی که به روز می کنید و تلفیق می شود ، مطمئن شوید که نظرات قدیمی تر که دیگر مرتبط نیستند را برای سردرگمی خوانندگان حذف کرده اید.
از نظر نحوه مراجعه به وب سایت خود ، رسانه های اجتماعی کلید اصلی هستند. شما باید مطمئن شوید که محتوای خود را به درستی به اشتراک می گذارید تا بیشترین افزایش در ترافیک را داشته باشید.
در اینجا چند نکته برای به اشتراک گذاری مطالب آورده شده است تا بیشترین اشتراک و ترافیک را به دست آورید:
پست های رسانه های اجتماعی بر روی سیستم عامل های مختلف ظاهر می شوند. شما باید پست های خود را بهینه کنید تا هرکدام چشم نواز و اشتراکی باشند.
به عنوان مثال ، برای فیس بوک ، یک پست عالی موارد زیر را تشکیل می دهد:
یک عکس با کیفیت بالا (همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم)
توضیحات باکیفیت
چند بار در رسانه های اجتماعی محتوای خود را به اشتراک می گذارید؟ اینجاست که یک برنامه اشتراک گذاری پخش می شود. این برنامه به شما کمک می کند تا شما را به صورت سازمان یافته پیش بروید تا محتوای خود را بیش از حد به اشتراک نگذارید یا کمتر از آن استفاده نکنید.
این یک رفتار ناخواسته است و اگر همچنان این کار را انجام دهید مخاطب شما را از بین می برد. درعوض ، باید یک ترکیب خوب از محتوای رسانه های اجتماعی ، پست ها و فیلم های وبلاگ ، و همچنین محتویات تأثیر گذار را به اشتراک بگذارید ، و همچنین وضعیت های جالب و ارزش افزوده دیگری را نیز به اشتراک بگذارید.
به اشتراک گذاشتن مطالب خود از راه صحیح مهم است، یک امتیاز اضافی در صورتی است که بتوانید مخاطبان خود را وادار به اشتراک گذاری مستقیم از وب سایت خود کنید. برای انجام این کار ، به برخی از دکمه های اشتراک گذاری آسان اجتماعی در انتهای محتوای سایت نیاز دارید.
با توجه به Hubspot ، در اینجا بهترین زمان برای ارسال در بزرگترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی آورده شده:
فیس بوک : آخر هفته بین ۱۲:۰۰ – ۱:۰۰ بعد از ظهر؛ چهارشنبه ها بین ۳:۰۰ – ۴:۰۰ بعد از ظهر؛ پنج شنبه ها و جمعه ها از ساعت ۱ تا ۴ بعد از ظهر
توییتر : دوشنبه تا جمعه ها بین ۱۲:۰۰ – ۳:۰۰ بعد از ظهر؛ چهارشنبه ها بین ۵:۰۰ – ۶:۰۰ عصر
LinkedIn : سه شنبه ها ، چهارشنبه ها و پنجشنبه ها در: ۷:۳۰ – ۸:۳۰ صبح ، ۱۲:۰۰ و ۵:۰۰ – ۶:۰۰ بعد از ظهر؛ سه شنبه ها بین ۱۰:۰۰ – ۱۱:۰۰ صبح
Pinterest : ساعات عصر هر روز و ۲:۰۰ – ۴:۰۰ بعد از ظهر؛ جمعه ها ساعت ۵ بعد از ظهر؛ شنبه ها از ۸:۰۰ – ۱۱:۰۰
اینستاگرام : هر وقت ، دوشنبه تا پنجشنبه بجز ساعت ۳ تا ۴ بعد از ظهر
می توانید با برجسته کردن مطالب خود به اشتراک گذاری مطالب خود را بسیار آسان کنید و یا بخشی از مطالب خود را به راحتی برجسته و به اشتراک بگذارید.
نقل قول ها یا جملات مهم را در مقاله خود برجسته کنید و دکمه های اشتراک گذاری را اضافه نمایید، از افزونه های Cool Image Share ، به اشتراک گذاری این تصویر و WP Easy Social Hover استفاده کنید تا به طور خودکار یک دکمه اشتراک گذاری در هر زمان که خوانندگان روی تصاویر یا چند رسانه ای در سایت شما شنا کنند ، معرفی شود.
چند بار است که شما محتوای خاصی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید؟ یک بار؟ دو برابر؟
تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰۰ میلیون مقاله توسط Buzzsumo نشان داد که به اشتراک گذاری مجدد محتوای قدیمی در رسانه های اجتماعی می تواند تا ۶۸۶٪ تعامل را تقویت کند.
با تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهد. اگر می توانید مخاطبان هدف خود یا نزدیک به هدف خود را در این شبکه های اجتماعی یافت کنید ، می توانید با تبلیغ ده ها هزار بازدید به معنای واقعی کلمه در طول شب ایجاد کنید.
البته که تبلیغات در شبکه های اجتماعی کمی هزینه بر است ولی می تواند منجر به افزایش ترافیک سایت شما شود.
ارسال مهمان به بهبود رتبه سئو شما کمک می کند و همچنین محتوای شما را به مخاطبان جدید معرفی می کند. یكی از بهترین راهها برای اینكه بتوانید مطالب خود را در انتشارات بزرگ منتشر كنید. ارسال پست های مهمان می باشد.
اکنون ، شما ممکن است این افسانه را شنیده باشید که بازنشر مجدد برای SEO مفید است. با این حال ، مت کاتس ، رئیس سابق ” وب اسپم گوگل” این افسانه را برطرف کرد. وی در رابطه با انتشار مجدد مطالب ، گفت: “من در این باره استرسی به شما نخواهم داد مگر اینکه مطالبی که شما کپی کرده اید ، spammy یا استفاده از انبوده کلمات کلیدی است.”
با یک جستجوی ساده از طریق صفحه “مشارکت” آنها ، “برای ما بنویسید” یا صفحه “ارسال مهمان” ، می توانید ببینید که آیا آنها اجازه می دهند محتوای منتشر شما منتشر شود.
انتشارات به دنبال چه نوع لحن ، سبک و محتوا است؟ کدام یک از مطالب محتوای شما با لحن ، سبک و محتوای آن ها مطابقت دارد؟
شما همیشه باید در تلاش باشید تا با تأثیرگذاری ارتباط برقرار کنید. هرچه تأثیرگذار و ارتباط بیشتری داشته باشید ، انتشار محتوایتان با انتشارات بزرگتر ساده تر خواهد بود.
در اینجا نحوه انجام درست آن آورده شده است:
یک خط موضوعی قوی بکشید
حتماً ویرایشگر مناسب را تنظیم کنید
ارجاع به یک ارتباط شخصی (در صورت امکان)
پیوند به محتوا (یا یک سند Word)
پس از پذیرفتن زمینه شما ، باید محتوای خود را برای انتشار و ارسال مهمان آماده کنید. در اینجا روشی که می توانید دنبال کنید:
با هدف قرار دادن ۳-۴ بک لینک به پست های وبلاگ خود ، و همچنین پیوند به یک منبع معتبر مثل ویکی پدیا مطلب را بنویسید و عنوان را تغییر دهید (به طوری که هنگام رتبه بندی پست ها، گوگل دچار سردرگمی نشود)
با استفاده از این استراتژی ، شما می توانید ۳ تا ۴ پست در ماه در برخی از سایت ها و انتشارات منتشر کنید ، بدون این که کار اضافی از طرف شما انجام شود. توانسته اید یک ترافیک برای خود ایجاد کنید.
یک مورد ارزیابی نشان می دهد که ترافیک ایمیل بهتر از تبلیغات ، تبلیغات رادیویی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی رویدادها می باشد، به عبارت دیگر ، ایمیل نه تنها پادشاه ترافیک کمیت است بلکه می تواند ترافیکی با کیفیت جدی را نیز در پی داشته باشد.
نکته شماره ۱ : برای ورود افراد به لیست ایمیل شما ، انگیزه ثبت نام ارائه دهید. کافی نیست فقط به آنها بگویید “به خبرنامه شما بپیوندند” یا “ثبت نام کنند”. چیزی را در ازای آدرس ایمیل خود به آنها پیشنهاد دهید.
نکته شماره ۲ : از یک کلمه در هنگام عضویت مثل “خوش آمدید” یا “ممنون که درخبرنامه ما عضو شدید” استفاده کنید، اکثر مردم معتقدند که خبرنامه های ایمیلی مزاحم هستند. با ارتباط موثر و نزدیک به آن ها اطمینان دهید که این اسپم نیست. امروزه تقریباً همه ارائه دهندگان خدمات ایمیل مناسب و معقول ، توانایی تنظیم ویژگی پیگیری / پاسخگویی خودکار را دارند.
نکته شماره ۳ : از ارتقاء محتوا استفاده کنید. ارتقاء محتوا یک انگیزه است که برای تکمیل یک مقاله طراحی شده است. این می تواند یک منبع باشد (مانند کاربرگ ، صفحه گسترده ، برنامه یا منابع دیگر). این منبعی و فایل مهمی است است که در مقاله موجود می باشد و در نتیجه ، مردم مجبور به دریافت آن هستند. در عوض آنها آدرس ایمیل خود را به شما می دهند.
هنگامی که یک لیست ایمیل دارید ، مرحله بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که دنباله ای برای پیگیری / پاسخگویی خودکار با پیوندهایی به پست های وبلاگ ، وب سایت ها و محصولات خود تنظیم کرده اید. به این ترتیب ، مشترکان جدید بدون توجه به عضویت در خبرنامه شما ، همچنان با محتوای شما آشنا می شوند (و با افزایش لیست ایمیل شما باعث افزایش بازدید می شود).
می توانید با ایجاد یک “Push notification” که امروزه در بسیاری از سایت های اینترنیت رایج شده است، ترافیک خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. اعلان های فشار به طور کلی منجر به کلیک بیشتر از لیست ایمیل می شوند.
آمارها به طور کلی موافق است که هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید ، نتیجه بیشتری می توانید از تلاشهای بازاریابی محتوای خود داشته باشید. به عبارت دیگر ، وقتی صحبت از بازی بازاریابی محتوا می شود ، کیفیت کافی نیست. شما به کمیت نیز احتیاج دارید.
در روانشناسی ، یک اصل به نام اثر صرف مواجهه یا اصل آشنایی وجود دارد. در اصل ، این بدان معناست که: هرچه افراد پیشنهاد / پیام شما را بیشتر ببینند ، احتمالاً بیشتر توجه می کنند و به آن پاسخ می دهند.
تصور کنید که اگر بتوانید یک محتوا را ایجاد کنید و آن را به ۵ یا تعداد بیشتری از انوع فرمت محتوا تبدیل کنید ، می توانید از چه میزان ترافیک بیشتری استفاده کنید.
یک پست وبلاگ را به اینفوگرافیک تبدیل کنید.
تصاویری ایجاد کنید تا در سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های اشتراک گذاری تصویر از طریق پست های وبلاگ به اشتراک گذاشته شود.
ارائه اسلاید از پست های وبلاگ ایجاد کنید.
پست های وبلاگ را به خبرنامه تبدیل کنید تا به لیست ایمیل شما ارسال شود.
پست های وبلاگ خود را به یک ویدیو تبدیل کنید.
پست های وبلاگ خود را به فرم صوتی تبدیل کنید و آنها را به عنوان پادکست بارگذاری کنید.
محتوا به تنهایی موفق نمی شود. در عوض ، موفقیت آن به توزیع بستگی دارد. پس از بازنویسی مطالب خود ، در زیر سایتهایی قرار داده شده است که می توانید آنها را به منظور افزایش دسترسی و ترافیک خود توزیع کنید :
اپلیکشین های پخش پادکست
شبکه های اجتماعی ویدیو محور (یوتیوب و آپارات)
iTunes موسیقی Google Play
وبلاگ ها
پینترست
LinkedIn Pulse
یادداشت های فیس بوک
توییتر
فیس بوک
لینکدین
اینفوگرافیک
شما دیگر نیازی به تعجب در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت خود ندارید.
اگر اقدامی کرده و از این سیستم اثبات شده استفاده کنید ، ترافیک بیشتری به وب سایت خود جذب خواهید کرد، و این ترافیک برای مدت طولانی ادامه خواهد یافت.