بازیار ورکبازیار ورکبازیار ورکبازیار ورک
  • اخبار تکنولوژی
  • طراحی وب
    • وردپرس
    • آموزش HTML
  • آموزش آفیس
    • word
    • Excel
    • Powerpoint
  • آموزش گرافیک
    • فتوشاپ
    • آموزش عکاسی
    • ویرایش فیلم
    • ویرایش عکس
    • سه بعدی و انیمیشن
  • سئو
  • معرفی نرم افزار
  • مجله موفقیت
  • مجله کسب و کار
  • ترفندها
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Plugin Organizer
افزایش سرعت سایت وردپرس با Plugin Organizer
اکتبر 9, 2022
بازیابی فایل از دست رفته ورد
بازیابی فایل از دست رفته ورد (تمامی نسخه های آفیس)
اکتبر 9, 2022

نحوه ادغام دو سند در Word

ادغام دو سند در Word

گاهی اوقات هنگامی که در حال همکاری با یک سند کلمه ای با همکاران یا ویراستاران هستید ، تعداد نسخه ها ، ویرایش ها و تغییرات می تواند به سرعت از دست خارج شود. به همین دلیل است که گزینه ای برای ترکیب دو سند جداگانه در Word مفید است ، زیرا یک نسخه و یک نسخه ویرایش شده نه تنها با هم ادغام می شوند بلکه شما می توانید گزینه ای برای برچسب زدن که تغییرات توسط یک نویسنده خاص و چه موقع ایجاد شده است نیز داشته باشید. با نحوه ادغام دو سند در Word همراه ما باشید.

بیاموزید که چگونه می توانید به راحتی دو سند را در Microsoft Word ادغام کنید.

نحوه ادغام دو سند در نرم افزار  Word

برای شروع ، اولین سندی را که می خواهید به عنوان سند اصلی عمل کند را ، باز کنید. سپس با استفاده از نوار ابزار بالا ، بر روی زبانه “Review” کلیک کرده و دکمه دارای برچسب “Compare” را پیدا کنید.

ادغام دو سند در نرم افزار  Word

از اینجا ، از منوی کشویی گزینه “Combine …” را کلیک کنید.

Combine در نرم افزار وود

با کلیک روی این گزینه یک کادر ثانویه باز می شود که در آن شما باید دو سندی را که می خواهید از یک لیست کشویی ترکیب کنید انتخاب کنید.

ادغام دو سند در نرم افزار Word

اولین سندی را که می خواهید بعنوان اصلی عمل کند ، انتخاب کنید. به طور کلی ، شما می خواهید این نسخه اصلی باشد ، در حالی که سند دوم باید نسخه ای با هر ویرایش از افراد دیگر باشد. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که از جعبه “Label unmarked changes” استفاده کنید تا مشخص کنید که کاربران در کدام جنبه های سند تغییراتی ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید  آموزش طراحی پرسشنامه در word

اگر روی “More” کلیک کنید ، می توانید کنترل کنید که این تغییرات چه در “سند اصلی” (Original document) ، “سند تجدید نظر شده” (Revised document) یا “یک سند جدید” (New document) نشان داده می شود.

ادغام دو سند در نرم افزار Word

پس از ادغام سند ، پنجره زیر مورد نمایش قرار می گیرد.

Combine در نرم افزار Word

در اینجا سه ​​بخش مستقل را مشاهده خواهید کرد – در سمت چپ نمایش “بازنگری” های ساخته شده در سند ، وسط نشانگر سند ترکیبی ، و بخش سمت راست که هم سند اصلی را نشان می دهد و هم نسخه تجدید نظر شده به طور همزمان.

اگر این مقدار اطلاعات کمی بیش از حد پررنگ است ، می توانید دوباره روی دکمه “Compare” کلیک کرده و به پایین بروید تا گزینه ای با عنوان “Hide source documents” پیدا کنید.

ادغام دو سند در نرم افزار Word

روی این گزینه کلیک کنید و سه بخش را به دو قسمت برسانید.

  • مرتبط : نحوه جستجو و جایگزینی کلمه در Word

چند فایل را ادغام کنید

اگر مایلید نسخه های بیشتری را اضافه کنید (مانند مثال چندین ویرایش در هر سند) ، به همین سادگی همان مراحل قبلی را تکرار کنید ، اما از “سند اصلاح شده” به عنوان نسخه اصلی خود استفاده کنید و سپس اسناد ثانویه که می خواهید از همان لیستی که برای واردات اولیه استفاده کرده اید وارد کنید.

کپی و چسباندن

البته ، اگر می خواهید تمام اقدامات پیچیده ذکر شده در بالا را کاهش دهید ، همیشه فرایند قابل اعتماد به سادگی زدن Ctrl+ C و Ctrl+ V وجود دارد.

برای استفاده از این گزینه ، متن منبع را که می خواهید وارد سند جدید خود کنید ، پیدا کنید و هر چیزی را که می خواهید با ماوس خود انتخاب کنید ، و فرآیند کپی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید  ۸ تا از بهترین افزونه های ورد برای بهبود بهره‌وری شما

کپی و چسباندن

در مرحله بعد ، بر روی متن کلیک راست کرده و از “منوی کشویی” “Copy” را انتخاب کنید ، یا به سادگی از دستور کلید ذکر شده در بالا استفاده کنید تا متن را برش داده و آن را درون سند جدیدی که می خواهید ویرایش کنید ، قرار دهید.

نحوه انتخاب ادغام دو سند در نهایت بستگی به میزان کنترلی که می خواهید در مورد واردات داشته باشید ، و همچنین تعداد ویرایش های مختلف در طی فرآیند تجدید نظر بستگی دارد. خوشبختانه ، Word چندین گزینه مختلف برای ادغام اسناد را شامل می شود ، بنابراین می توانید از آن استفاده کنید که به بهترین وجه برای پرونده شخصی شما مناسب است!

تعداد بازدید: 136
اشتراک گذاری
0
سر دبیر
سر دبیر

پستهای مرتبط

افزودن تصاویر به Header
اکتبر 28, 2022

آموزش افزودن تصاویر به Header یا Footer در Word


ادامه مطلب
طراحی فلوچارت در Word
اکتبر 28, 2022

آموزش طراحی فلوچارت در Word


ادامه مطلب
آموزش ایجاد کتاب در Word
اکتبر 28, 2022

آموزش ایجاد کتاب در Word


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

  • آموزش preloader آموزش preloader در وردپرس (415)
  • یادگیری برنامه نویسی بهترین بازی‌ها برای یادگیری برنامه نویسی را بشناسید (337)
  • ویندوز ۱۲ تصویر رابط کاربری ویندوز ۱۲ به‌طور اتفاقی لو رفت (308)
  • آموزش ایجاد و مدیریت فهرست مطالب در Word (303)
  • آموزش ایجاد کتاب در Word آموزش ایجاد کتاب در Word (302)
  • بازیابی فایل از دست رفته ورد بازیابی فایل از دست رفته ورد (تمامی نسخه های آفیس) (289)
  • محیط نرم افزار Word 2016 آشنایی با محیط نرم افزار Word 2016 (284)
  • ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس ۵ تا بهترین افزونه کروم برای وردپرس (278)
  • ایموجی ها در فتوشاپ ایموجی ها در فتوشاپ (276)
  • رمز ورود وب سایت وردپرس چگونه رمز ورود وب سایت وردپرس خود را تغییر دهیم ؟ (258)
© 2022 bazyarwork by آورنگ | All Rights Reserved | Powered by WordPress